Bromfiets Website

Magneet Gobe Master

Posted By: P. van Zweeden

Magneet Gobe Master - 06/05/05 15:51

Hallo Wie weet het fame nummer en typeplaatje te zitten van de Magneeet Globe Master uit 1962.
Ik heb er een die is helemaal gedemonteerd.
Wil hem in erkaar zetten, maar heeft er iemand voor mij een handboek of werkplaatsboek die te kopieren is.
mvrgr.
P. van Zweeden
Posted By: wout deelen

Re: Magneet Gobe Master - 06/05/05 20:17

hallo
ik zit met hetzelvde probleem , en heb ook nog geen reactie gehad op mijn vraag op dit forum.
misschien is deze bromfiets niet officieel ingevoerd .
dan is er geen nl goedkeurnummer ingeslagen ,maar dan moet er toch wel een framenummer in staan ???? ra ra ,ik heb het nog niet gevonden!
ik hoor graagvan je m vr gr wout
Posted By: ton350

Re: Magneet Gobe Master - 29/05/05 10:07

Hallo, volgens mij had de Globemaster helemaal geen ingeslagen NL goedkeuring, maar een sticker.
Deze sticker kan in de loop der jaren natuurlijk verdwenen zijn. Een framenummer zou er wel in moeten staan.
Groet,
Ton
Posted By: hedon

Re: Magneet Gobe Master - 01/06/07 18:18

nou ben ook in het bezit van een magneet brommert maar daar staan zelfs geen framenummers in geslagen
dus ook niet zo'n sticker
Posted By: Peter V

Re: Magneet Gobe Master - 03/06/07 16:32

Of heb je die niet gevonden ?

Staan bij een magneet ook wel in de steun van de uitlaat. Een plaats dus waar niemand zoekt en heel moeilijk te zien.
Posted By: zund517

Re: Magneet Gobe Master - 04/06/07 15:55

kan ook vlak bij de blokbevestiging zitten
Posted By: zund517

Re: Magneet Gobe Master - 04/06/07 16:05

nog even nagevraagd en wat peter v zegt klopt net als bij batavus op de uitlaatsteun .
Posted By: hedon

Re: Magneet Gobe Master - 06/06/07 07:34

okee ga eens kijken hoe krijg ik het beste de ring boeut om de uitlaat los overigens?heb hel met een schroevendraaier en een hamer geprobeerd met de nodige tangen en een nachtje met een losmakende vloeistof maar blijft muurvast zitten
© 2024 Bromfiets forum