Bromfiets Website

Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007

Posted By: De_Baron_001

Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 26/06/07 20:59

Er worden in Nederland steeds meer evenementen voor allerlei gemotoriseerde tweewielers en vierwielers georganiseerd.
Soms bekruipt me het gevoel dat het allemaal teveel wordt en de toegevoegde waarde gering.
Gelukkig is er nog het Nationaal Veteraantreffen dat met kop en schouders boven de grauwe middelmaat uitsteekt. Een aanrader,want er valt veel te zien en te beleven. Een interessante beurs, fantastische motorrfietsen, bromfietsen en mooie hulpmotoren, een gezellig bierterras, clubstands en een korte rit door de polder. Ideale gelegenheid voor onderdelenruil en om met andere merkliefhebbers bij te praten in de juiste sfeer.
Misschien kunnen we daar met een paar Kaptein en Motob?cane liefhebbers afspreken en eventueel samen de kaasrit rijden.
Groet,
Henk


Veteraan Treffen
Posted By: Franky

Re: Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 27/06/07 07:45

ik vrees dat het toch echt te ver weg is voor mij
Ik ga daar niet heen rijden op de mobylette zelf.
Dus ik zal er niet bij zijn, tenzij iemand zo gek/vriendelijk wil zijn mij op te halen met aanhanger ofziets :P
Posted By: jappie

Re: Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 27/06/07 20:42

zo als het er nu voor staat ben ik van plan er naar toe te gaan wil dat wel eens mee maken want ik kan de mobylette au32e wel achter in mijm transporter doe zou wel leuk zijn om met een aan tal derit te rijden
groet
jappie
Posted By: MotoM

Re: Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 06/07/07 19:04

Morgen(07-07-2007) is er in Almkerk (NB) een toertocht voor oldtimers o.a. brommers en motoren. 's Morgens kan je ze bezichtigen en in de middag is er een toertocht inschrijven kan morgenochtend nog.
Posted By: Peter V

Re: Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 07/07/07 07:23

08-07-2007 is er het grote internationale bromfiets-treffen in Middelbeers. Vorig jaar meer dan 300 deelnemers.
Er zijn 2 toertochten van 30 km die helemaal met bordjes uitgezet zijn zodat iedereen zijn/haar eigen tempo kan rijden.

Met onderdelenbeurs vooraf.
Inschrijven vanaf 10.00 uur en start vanaf 11.00 uur (eerste rit)
Van elke deelnemer wordt bij de start een foto gemaakt die je als herinnering mee naar huis krijgt.
Posted By: De_Baron_001

Re: Nationaal Veteraantreffen zaterdag 22 sept 2007 - 09/07/07 17:27

Volgens een artikel in het Eindhovens Dagblad (Ad van Heerbeek) was het een groot succes. Ik was onverwacht verhinderd; ik had graag even de kofferbakbeurs willen bezoeken. Volgende keer in Woerden hoop ik er wel bij te zijn.
artikel in ED

Groet,
Henk
© 2024 Bromfiets forum