Bromfiets Website

Nieuw Kaptein forum

Posted By: De_Baron_001

Nieuw Kaptein forum - 09/11/07 19:04

Dit forum bestaat niet meer!!!

Op dat forum staat in tegenstelling tot dit forum ontzettend weinig onzin geschreven en taalfouten ontbreken eveneens. Nadeel, er staat nog helemaal niks in. Merken zoals Honda en Yamaha waren indertijd ook erg actief op dit forum en zijn verhuisd. Er zitten voor- en nadelen aan een "eigen" forum.
Ik vind de evenementenkalender van "De Bromfiets" wel nuttig en bovendien bevat dit forum op mobylette gebied al erg veel "onderwerpen". Nadeel vind ik dat er weinig structuur in deze forumopzet zit; allerlei onderwerpen staan door elkaar en binnen een onderwerp willen we ook nog regelmatig van onderwerp veranderen. Het lijkt hier soms wel een kroeg, maar dan wel een gezellige.
De toekomst zal wel leren, wat het beste werkt.
Kapteinforum

Groet,
Henk
Posted By: Thibaut

Re: Nieuw Kaptein forum - 11/11/07 20:05

Ik heb me alvast geregistreerd

Ik hoop dat het een succes wordt!

Thibaut
Posted By: Anoniem

Re: Nieuw Kaptein forum - 12/11/07 20:46

Hallo, van deze kant de bewuste Ren? (lijdend voorwerp) ik wilde bij deze even inhaken op het verhaal van Henk. Allereerst bedankt voor deze vermelding! Iemand schreef vandaag op mijn kapteinforum dat hij via deze site terecht was gekomen, van het bestaan van dit forum had ik geen weet *haha* ik was echt in de zuivere veronderstelling dat er op kaptein gebied nog helemaal geen fora te vinden waren op het net! (Henk, je mail adres staat ook op marktplaats onder een advertentie over kaptein onderdelen, vandaar dus...) Wat mij betreft maakt het me niks uit wat het beste werkt, als er maar meer informatie / hulp en de mogelijkheid tot vragen ontstaat rond de hobby! dat lijkt me toch een belangrijk ingredient om de hobby in leven te houden :-) misschien zien we elkaar nog eens op een meeting!?!? Groeten Ren
Posted By: De_Baron_001

Re: Nieuw Kaptein forum - 12/11/07 21:46

Beste Ren?,
Het E-mail adres zette me op het verkeerde been.
Misschien een goed idee om in het blad "De Bromfiets" een advertentie te zetten om liefhebbers te wijzen op dit en andere Kaptein/Motob?cane forums. We verwijzen hier trouwens naar allerlei sites en wetenswaardigheden. In 2009 bestaat bijvoorbeeld de rijwielhandel van de gebroeders van Gestel uit Eindhoven 100 jaar.
Zij vieren dit uitgebreid met een straatmanifestatie en oldtimerritten. Uiteraard zullen we daarbij aanwezig zijn.
Afgelopen week was ik nog in hun winkel en het Kaptein mobylette uithangbord siert nog steeds de voorgevel.
Groet,
Henk




Attached picture 117-g_gestel.jpg
Posted By: Franky

Re: Nieuw Kaptein forum - 13/11/07 14:01

Er zijn meer fora te vinden waar je kaptein mobylette vindt.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=29593
Posted By: Anoniem

Re: Nieuw Kaptein forum - 13/11/07 17:26

Orgineel bericht geplaatst door: Franky
Er zijn meer fora te vinden waar je kaptein mobylette vindt.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=29593


is dit een forum dan ??
Posted By: De_Baron_001

Re: Nieuw Kaptein forum - 13/11/07 21:13

L.S.
Als je je aanmeldt dan heb je toegang tot het forum.
Er zijn hier nog vrij weinig reacties.
De website is aanmerkelijk interessanter met veel leuke plaatjes.
Groet,
Henk
© 2024 Bromfiets forum