Bromfiets Website

Gespot, jonge dame op gele mobylette

Posted By: Franky

Gespot, jonge dame op gele mobylette - 24/06/10 14:29

Ik kwam zonet op weg naar huis, tot mijn grote verbazing een rijdende mobylette tegen! Het was een jonge dame op een gele mobylette. Ze reed van Wageningen naar Rhenen.

Is dit een bekende van hier?

Groet

Franky

PS: Zo, na 6 jaar lang om mij heen kijken, heb ik voor het eerst in omgeving Wageningen een rijdende mobylette gespot die niet van mij was of deelnam aan een mobylette toerrit. Rijdende mobylettes zijn toch wel zeldzaam geworden zeg.
Posted By: MobyJoost

Re: Gespot, jonge dame op gele mobylette - 24/06/10 18:39

Hier in Rotterdam rijdt er en curieuze oudere duitse man rond op een lichtblauwe mobylette. Het is een ritselaar, die altijd oude rommel meeheeft. Dat zijn Moby nog loopt is een wonder. Die zou een goede onderhoudsbeurt kunnen hebben. Verder ben ik de enige, die een Moby als dagelijks vervoermiddel gebruikt.Z?ndapps, kreidlers, puchs (ook maxi's) en de eenheidsworst-scooters ende alom tegenwoordige, rommelende, rochelende, knarsende en piepende Tomossen (wat zijn ze toch VRESELIJK, die dingen), maar wienig moby's. Groet, Joost
Posted By: Mr.Mich

Re: Gespot, jonge dame op gele mobylette - 24/06/10 19:42

Hier in st-niklaas(BE) rijden er geen moby's rond
ik weet wel iemand die er 1 heeft maar die hangt half uit elkaar
verder alleen maar van die johny scooters met van die sportuitlaten onder...
Ik zal de enige in m'n stad zijn die er 1 rijdende heeft en in mooie staat=)
Ik heb vandaag mijn nieuwe motor getest en start direct,
morgen mijn uitlaat monteren, gas en zo afstellen en mss al een testritje^^

Grtz

Mich
Posted By: Anoniem

Re: Gespot, jonge dame op gele mobylette - 25/06/10 11:55

ha! Toch niet! Ik ben er ook in Sint-Niklaas! Eindelijk zijn m'n onderdelen dan verzonden (1 maand en 1 week!!!), wat ben ik blij
© 2024 Bromfiets forum