Bromfiets Website

Dood forum?

Posted By: YAMAHAFREAK

Dood forum? - 26/11/02 21:47

is dit forum helemaal uitgestorven ofzo? ik zie al weken geen beweging....
Posted By: YAMAHAFREAK

Re: Dood forum? - 10/12/02 15:23

best wel dus :S
Posted By: Johan RD 50

Re: Dood forum? - 10/12/02 21:24

Yamaha is dan nog een van de actueelste items op dit board zeg maar, beetje bekendheid van de site zou misschien niet zo gek zijn. ZOu de redactie van "bromfiets'dit ook lezen???
Posted By: YAMAHAFREAK

Re: Dood forum? - 10/12/02 22:37

vast niet anders hadden ze dit topic allang gesloten:S
Posted By: JanB

Re: Dood forum? - 12/12/02 08:55

Ook tamelijk verbijsterend dat de redactie zelfs nog geen artikel heeft gewijd aan de Bromfiets-website in het algemeen. Alleeen een oer-conservatief verhaal over "pas op voor het Internet". Er zijn vast een heleboel lezers van het blad die nog nooit van het Forum hebben gehoord.
Posted By: Brommerfreak

Re: Dood forum? - 12/12/02 18:53

Ik snap het ook niet helemaal hoe dit in elkaar steekt. Als de redactie van het blad nu even een kwart bladzijde aan dit item wijde dan is het hier zekker drukker
Posted By: Yamaha_FS1_Power

Re: Dood forum? - 17/02/03 16:53

Volgens mij is hier geen vogel meer te bekennen
Zo is et een Forum van 3X niks...vindt ik
maajaa hopen dat et e wat drukker wordt

MvG,

Patrick

Opel Power
Posted By: JanB

Re: Dood forum? - 20/02/03 10:17

Het is algemeen bekend dat veel liefhebbers van oude brommers e.d. de 50 jaar ruim zijn gepasseerd (kijk maar eens op de markten). Dit is op zich geen probleem, er zijn meer vergrijzende hobby's. Misschien moeten ze eerst een cursus internet volgen, of zelfs PC-en voor senioren?

groeten
Jan
Posted By: Johan RD 50

Re: Dood forum? - 20/02/03 21:47

Blader maar eens een "bromfiets" door, dr zijn zat bromfietsliefhebbers van onder de pakembeet 30!
alleen dr wordt nix geen bekendheid aan het bestaan van dit forum gegeven en dat is jammer
Posted By: YAMAHAFREAK

Re: Dood forum? - 24/02/03 16:23

ja ze zouden best wel in hun blad mogen zetten dat er een internetpagina met een forum is.
het is allemaal wel netjes opgebouwd alleen er komt geen hond :-(
ik zal strax maar ff de link voor het forum op mijn site zetten
misschien helpt dat iets :-)
Posted By: yamaha fs1

Re: Dood forum? - 19/04/03 20:13

het lijkt wel een oude slome kreidler bedoeling hier van die oude gasten
Posted By: YAMAHAFREAK

Re: Dood forum? - 19/04/03 21:15

die weten niet eens dat dit forum bestaat. laat staan dat ze weten waar de 'aanknop' van hun pasgekochte computer zit :p
Posted By: yamaha fs1

Re: Dood forum? - 16/05/03 20:46

kik das proat
Posted By: droopy

Re: Dood forum? - 18/10/03 16:42

hallo jongens ik zal me even voorstellen ben bert ben 34 jaar ben in het verleden onderhouds monteur geweest en wet bijna alles van fs1 dus vraag maar
© 2024 Bromfiets forum