Hay boys, hier mijn setup. Zal proberen het zo duidelijk mogelijk neer te zetten.
Topsnelheid: 120/125
Toptoerental: 13500
Powerband: 8000 tot 13000
Tandwielen: 14 46
Carter: Membraam gestuurt.
Nu het moeilijke.
Compressie: 1: 10 d.m.v. aangepaste kreidlerkop
CILINDER:
fs1 motorfiets(grote poorten)aangepast.
Poortmaten
hoog= gemeten van bovenkant cil tot bovenkant poort.
1 mm aan de onderkant afgedraaid.
Uitlaatpoort: 23.5 hoog 24.5 breed
Spoelpoorten: 32 hoog 18 breed
Spoelpoorten kopsekant:32 hoog 8 breed
Onderkant 1 mm afgedraaid.
Carbarateur: 18 mm mikuni
Uitlaat: zelf gemaakt
Maten:
Bocht : 30 dik 70 lang
Conische bocht: 30 / 36 dik 235 lang
1e voorcone: 36 / 44 dik 180 lang
2e voorcone: 44 / 90 dik 280 lang
Middencone : 90 / 90 dik 103 lang
Eind cone : 90 / 15 dik 167 lang
Tailpipe : 15 / 15 dik 300 lang inc demper
Zuiger: std fs1 aandepast. 1 zuigerveer.
Koppeling: aangepast meer platen en sterkere koppelingsveren.
Algemeen: alle maten zijn in mm.
Voetpakking 0.5 dik
Geen koppakking.
Sorry heb nog geen foto's.
Hij ligt uit elkaar. Ben hen aan het opknappen.
Groeten Hennie.