Ow en dan nog wat vraagjes, hoelang gaat een V-snaar mee?
Die van mijn was nieuw en ik kan hem nu weggooien (5000 km gereden). Kan zijn dat door mijn gesleutel teveel vet op de pulleys is gekomen. En ik zag nu dat mijn snaar wel eens mijn koppeling raakt. Die is namelijk iets zwart en volgens mijn zijn dat V-snaar resten.

Edit:
Het raadsel met het kogeltjes is opgelost! het bleek helemaal geen kogel te zijn Het was een balletje zwarte rotzooi die net hard genoeg was om niet samen geknepen te kunnen worden door je vingers. Toen ik hem wou opmeten met de schuifmaat kneep ik hem zo fijn Dus geen kogels in mijn clinder Valt dat weer mee.
Ik heb wel een hele lading "zwarte koffie prut" in mijn cilinder gevonden. Zou dat de resten zijn van het dikke smeer spul dat ze op die lagers doen als je ze koopt (krukas lagers zijn net nieuw)?

Last edited by Franky; 18/10/06 10:51.

Vonkentrekker