Orgineel bericht geplaatst door: piet
Blijf het wel een beetje raar vinden dat je een tocht gaat organizeren voor 60 jaar Kaptein die eigenlijk alleen geschikt is om te rijden met een dikke Motobecane die nauwlijks in NL hebben gereden lijkt mij derhalve dus meer een rit voor eigen glorie.
Denk niet dat ik daar mijn oerhollandse S24b in originele staat aan ga wagen.


Beste Piet,
ik rijd zelf waarschijnlijk de volgauto en neem o.a. een geknepen Kaptein AV31 mee als reserve snorfiets en om eventueel een stukje ermee te rijden. Voor de brommergroep neem ik waarschijnlijk een Kaptein AV92 mee als reserve.

Ik heb reeds eerder aangegeven dat er diverse mensen graag met een snorfiets (AV3) mee willen rijden en dat we daar rekening zullen houden. Wel mooie stukken, maar goed te rijden met een snorfiets.

Mochten er deelnemers zijn met een zware bromfiets of motorfiets, dan proberen we die ook tegemoet te komen en een passend parcours te bieden.

Doelstelling is niet: raggen of kilometersvreten, maar vroeg in het seizoen een stukje rijden en informatie uitwisselen over de speciale mogelijkheden, die 2009 ons biedt. Er zullen dus veel stops worden ingebouwd om lekker bij te praten.

Ik hoop jou hiermee duidelijkheid te hebben verschaft.

Groet,
Henk van Kessel


Last edited by De_Baron_001; 03/03/09 12:12.