Bromfiets Website

beurs in Zijtaart

Posted By: De_Baron_001

beurs in Zijtaart - 24/12/08 10:08

L.S.
Aanstaande zondag 28 december is er een beurs in Zijtaart 18km ten zuiden van Den Bosch.
Er staan ook enkele mobylette-verzamelaars. Ik ga er echter als bezoeker naar toe; niet dat ik direct iets nodig heb maar het is een gezellige beurs, waar je veel bekenden aantreft.
Er is meestal ook een grote stand met RVS-bevestigingsmaterialen.
Misschien tot ziens.
Groet,
Henk
Posted By: peter goverde

Re: beurs in Zijtaart - 25/12/08 11:51

ik ben zeker van plan om naar zytaart te komen .
ben nieuwsgierig naar de nieuwe lokatie (sporthal)
tot ziens daar .peter
Posted By: De_Baron_001

Re: beurs in Zijtaart - 25/12/08 14:00

Hoi Peter,
Het schijnt in een manege gehouden te worden, want er waren mensen die klaagden dat er te weinig stands waren.
Ik ben overigens niet zo kapot van maneges. Ooit in Vriezenveen
de hele dag met mijn dochter van 9 in de vrieskou gestaan.
Daar kom ik dus nooit meer als standhouder; bovendien mekkerde men altijd over de (redelijke) prijs.
Nieuw adres:
rijhal aan de Leinserondweg te Zijtaart
Tot ziens,
Henk
Posted By: donnie

Re: beurs in Zijtaart - 26/12/08 12:27

Wat wil je ook in Vriezenveen.
Mazzel Peter
Posted By: Smidje

Re: beurs in Zijtaart - 26/12/08 12:48

Henk,op de laatste vergadering van de Bromcliegers,was er ook iemand die zich zorgen maakte over de kou in de nieuwe locatie
maar volgens het bestuur zou daar een oplossing voor gevonden worden,dus laat je winterjas maar thuis.
Posted By: De_Baron_001

Re: beurs in Zijtaart - 26/12/08 13:13

Orgineel bericht geplaatst door: Peter
Wat wil je ook in Vriezenveen.
Mazzel Peter


Hoi Peter,
Schaatsen binnenkort!

Al vraag ik me af hoelang het nog duurt voor het CBR samen met de BOVAG een schaatsrijbewijs gaat voorstellen met jaarlijkse APK-keuring van de schaatsen.

Een soort meertrapsraket met:
theorie,speciale figuren kunnen schaatsen,
gedrag t.o.v. andere ijsgebruikers en het gebruik van navigatie-apparatuur. Dat schaatsen gaat erg hard en moet natuurlijk veilig en milieubewust gebeuren.
Kunnen we ze ook gelijkertijd twee nummerplaatjes verplicht stellen om poldervaartenbelasting te heffen.
In onze "Nanny-" en incasso-maatschappij is qua betutteling en beperking van de vrijheid alles mogelijk.
Ik ben blij dat ik in een tijd opgegroeid ben, waarin ik op mijn zestiende gewoon op een brommer klom en zonder helm voorzichtig wegreed.
Groet,
Henk
Posted By: De_Baron_001

Re: beurs in Zijtaart - 29/12/08 11:32

L.S.
Een leuke ouderwets drukke beurs met stands van allerlei merken.
Door inzet van veel heteluchtkanonnen was de binnentemperatuur redelijk. Parkeren was gratis en de entree (inkom) was aan de lage kant. Prijs/kwaliteit verhouding gaan de komende jaren bepaalde beurzen nekken; deze beurs van de Bromvliegers houdt het nog lang vol.
Groet,
Henk
© 2024 Bromfiets forum