Bromfiets Website

benzinetank

Posted By: Smidje

benzinetank - 02/07/09 21:08

ik ben op zoek naar een bol benzine tankje,dat om de zadelpen zit,met aan de boven zijde het benzine kraantje,heeft iemand er nog eentje liggen?
Posted By: De_Baron_001

Re: benzinetank - 10/07/09 16:10

Op Marktplaats staat er eentje. Deze kost 150 Euro, maar je krijgt er wel een heleboel onderdelen bij.
http://link.marktplaats.nl/263635385
Groet,
Henk
Posted By: Fiets O Matic

Re: benzinetank - 10/07/09 20:57

Die op marktplaats is een Fiets-O-Matic, die heeft de benzinekraan aan de onderkant. Ik heb hier nog wel zo'n bol Fiets-O-Matic tankje liggen overigens.
Hans
Posted By: Smidje

Re: benzinetank - 11/07/09 15:05

Ik heb zelf ook wel een bol tankje op mijn F-O-M maar daar hoort
een benzinekraantje onder en de revicie daarvan wil nog niet zo lukken,daar om zoek ik tijdelijk een andere oplossing zodat ik toch kan rijden.
Posted By: Fiets O Matic

Re: benzinetank - 11/07/09 19:56

Toen ik mijn F-O-M kocht zat er een gewoon benzinekraantje op en was er een hapje uit het linker zijscherm gezaagd om het kraantje te bedienen. Inmiddels heb ik wel weer een F-O-M kraantje gereviseerd en er opgezet. Dat handbediende kraantje heb ik evt over. Alleen zou ik geen stuk uit het zijscherm zagen, maar even het scherm er afschroeven om het kraantje te bedienen.
Posted By: Smidje

Re: benzinetank - 12/07/09 09:00

Ik had zelf ook een kraantje op de F-O-M toen ik hem kocht alleen die lekte wat en het is onhanddig om steeds de schermen eraf te moeten helen voor het kraantje open en dicht tezetten,nu zag ik op de site van leertouwer verschillende kraantjes staan waaronder die van een sparta type c310 zou die niet passent te maken zijn.
© 2024 Bromfiets forum