Bromfiets Website

verchromen en verzinken

Posted By: Tiemen

verchromen en verzinken - 27/02/10 19:27

Hallo.

Ik ben bezig met de restauratie van mijn Mobylette en zoek nu een bedrijf om wat onderdelen opnieuw te laten verchromen en verzinken. Heeft iemand ervaring met Heijchroom in Amsterdam, of wellicht goede ervaring met een ander bedrijf? Ik hoor graag van jullie.
Groeten,

Tiemen
Posted By: donnie

Re: verchromen en verzinken - 28/02/10 09:40

Tiemen,
Een adres hier in de Noordkop,dat voor mij al divers chroomwerk naar tevredenheid heeft uitgevoerd.
Galvano van Wolferen B.V.
Westrak 230
1771 SV Wieringerwerf
0227-600033
Mazzel Donnie
Posted By: scirocco

Re: verchromen en verzinken - 28/02/10 14:29

hallo Donnie
waar ik dan wel nieuwschierig naar ben wat zijn de prijzen van verchroomen kun je een paar voorbilden noemen van onderdelen en prijs
alvast bedankt groeten Sietse

Orgineel bericht geplaatst door: donnie
Tiemen,
Een adres hier in de Noordkop,dat voor mij al divers chroomwerk naar tevredenheid heeft uitgevoerd.
Galvano van Wolferen B.V.
Westrak 230
1771 SV Wieringerwerf
0227-600033
Mazzel Donnie
Posted By: MoBBie

Re: verchromen en verzinken - 28/02/10 17:43

Ja, heb hier ook wel interesse in.

Eventuele tips, om chroom onderdelen te reinigen ?
Dmv staalwol, schuurpapier, water en zeep, ander poetsmiddel ??

Bedankt alvast !
Posted By: Jean

Re: verchromen en verzinken - 28/02/10 20:19

Beste,
Staalwol sidol en tandpasta met fluoriet. Kost je amper ?5 en veel poetsplezier. Maar wel prachtig resultaat!!!
Staalwol en tandpasta krijg je zowat overal en sidol (chrome/koper zilverpoets)kan je in de colruyt gb en andere grootwarehuizen kopen ?2,80.
Gr jean.
Posted By: MoBBie

Re: verchromen en verzinken - 28/02/10 21:23

Orgineel bericht geplaatst door: Jean
Beste,
Staalwol sidol en tandpasta met fluoriet. Kost je amper ?5 en veel poetsplezier. Maar wel prachtig resultaat!!!
Staalwol en tandpasta krijg je zowat overal en sidol (chrome/koper zilverpoets)kan je in de colruyt gb en andere grootwarehuizen kopen ?2,80.
Gr jean.


owkee !! Thanks Jean
We zullen ons handjes vol hebben, met het poetsen van onze moby
Posted By: donnie

Re: verchromen en verzinken - 01/03/10 08:59

Prijzen zijn afhankelijk van de staat van het te verchromen objekt. Als je langs gaat krijg je vooraf prijopgave.
Mazzel Donnie
© 2024 Bromfiets forum