Bromfiets Website

23 Inch wielen

Posted By: Anoniem

23 Inch wielen - 27/04/10 10:24

Ik ben op zoek naar mooie 23inch wielen voor mijn
mobylette collection.
heb je wat of weet je iets tom_caeymaex@telenet.be

groeten
Posted By: MobyJoost

Re: 23 Inch wielen - 27/04/10 15:17

Het ene 23" wiel, is het andere niet. Wat zoek je nou precies?
Posted By: De_Baron_001

Re: 23 Inch wielen - 27/04/10 20:35

L.S.
23 inch wielen zijn leverbaar in verschillende breedtes, met verschillend aantal spaakgaten en met verschillend profiel.
Welke band zit erop (23 x 2,25) en hoeveel spaken (36)????
Groet,
Henk
Posted By: Anoniem

Re: 23 Inch wielen - 27/04/10 22:06

op de band staat 2 1/4 X 18, 36 spaken
zelfde model velg als een AV40/50 maar een
maat groter
groet
Posted By: De_Baron_001

Re: 23 Inch wielen - 28/04/10 20:49

Orgineel bericht geplaatst door: Benz202
op de band staat 2 1/4 X 18, 36 spaken
zelfde model velg als een AV40/50 maar een
maat groter
groet


Hoe ziet het profiel er uit?
Zelf ben ik al jaren op zoek naar die maat velgen voor een AV92, maar die heeft dat typische vlakke stuk te hoogte van de spaakgaten.
De SP93 heeft dat ook. Deze velgen zijn zeldzaam, maar de velgen die een ronder profiel hebben zijn wel aan te komen.
Groet,
Henk
Posted By: Anoniem

Re: 23 Inch wielen - 29/04/10 19:50

Orgineel bericht geplaatst door: De_Baron_001
Orgineel bericht geplaatst door: Benz202
op de band staat 2 1/4 X 18, 36 spaken
zelfde model velg als een AV40/50 maar een
maat groter
groet


Hoe ziet het profiel er uit?
Zelf ben ik al jaren op zoek naar die maat velgen voor een AV92, maar die heeft dat typische vlakke stuk te hoogte van de spaakgaten.
De SP93 heeft dat ook. Deze velgen zijn zeldzaam, maar de velgen die een ronder profiel hebben zijn wel aan te komen.
Groet,
Henk

Het profiel is idd vlak stuk, krijg maar geen foto geupload.
Wat bedoel je met een ronder profiel?
Waar kan ik die eventueel kopen?

groet
Posted By: De_Baron_001

Re: 23 Inch wielen - 29/04/10 20:20

Op bromfiets- en motorbeurzen in Belgi? en Frankrijk.
grt
Posted By: Anoniem

Re: 23 Inch wielen *DELETED* - 08/05/10 14:13

Bericht verwijderd door Redactie Bromfiets
Posted By: donnie

Re: 23 Inch wielen - 08/05/10 17:04

Je stelt een vraag waar je speciale oldtimer velgen kan kopen.
Je krijgt keurig antwoord n.l. op bromfiets- en motorbeurzen in Belgie of Frankrijk.
Je zult eraan moeten wennen dat sommige oldtimerdelen niet meer ergens op de plank liggen.
Kortom je reactie slaat nergens op, maar dat ligt waarschijnlijk aan je gebrek aan klasse of opvoeding.
Op dit forum gaan wij niet zo met elkaar om en proberen elkaar te helpen.
Ga je schamen.
Donnie
Posted By: Anoniem

Re: 23 Inch wielen *DELETED* - 08/05/10 19:10

Bericht verwijderd door Redactie Bromfiets
Posted By: carl

Re: 23 Inch wielen - 08/05/10 21:10

Orgineel bericht geplaatst door: Benz202
Orgineel bericht geplaatst door: De_Baron_001
Op bromfiets- en motorbeurzen in Belgi? en Frankrijk.
grt


Henk,

Bedankt voor de botte reactie, omdat ik geen onderdelen heb die
voor u kunnen dienen doet u ook geen moeite om mss een site of dergelijke door te geven.

Ik hoop dat je een miskoop doet met je vario, kan ik ook eens lachen.

U mag mijn pagina verwijderen ik kom niks meer zoeken op jullie
klote forum.



Beste Tom,

Ik vindt wel dat je tever gaat met je opmerkingen.
Zal ik dan maar direct met de deur in huis vallen.
Een paar weken geleden heb je ook een bod gedaan via de mail voor een mobyletteblok, dit zou je op maandag avond om 20.00 uur ophalen, maar inmiddels zijn er al verschillende maandagen voorbij gegaan maar reactie op de mail of pm's komen er van jou kant niet.

Dus beste forumleden dit is iemand van het spreek woord ( de splinter in een ander zijn oog ziet hij wel maar de BALK in zijn eigen oog niet ).

Tom ik zou nu maar eens excusses aan bieden aan diegeenen die je gekwetst hebt, anders knikkeren ze jou wel van het forum af.

Deze opmerking had ik nooit op het forum gezet als je zelf fatsoenlijker zou reageren, daar is het forum niet voor bij ons.

Dan weet gelijk iedereen hoe je bestaat, groeten Carl
Posted By: De_Baron_001

Re: 23 Inch wielen - 08/05/10 22:24

Beste Tom,
Als je ergens problemen mee hebt of gewoon een persoonlijk vraag wilt stellen, stuur dan gewoon een PM en houd je altijd aan de netiquette.
Groet,
Henk

PS:
Indien een ander forumlid die zeldzame 18 inch velgen met vlakke bovenkant voor Tom Caeymaex heeft liggen, stuur hem dan een mailtje toe: tom_caeymaex@telenet.be
Ik zelf zoek er al jaren 1 exemplaar en wil er een flinke prijs voor betalen of ruilen tegen een ander zeldzaam onderdeel.

Groet,
Henk

Posted By: GROENEKAN

Re: 23 Inch wielen - 09/05/10 13:19

Helaas, vriend Benz, al ben je teleurgesteld in een antwoord, dan nog hebben je reacties geen pas. Woorden als "botte" en ''klote'' passen niet bij de feitelijke gang van zaken. Henk heeft altijd mensen geholpen en net zo makkellijk GEHEEL belangeloos.
Je had ook kunnen schrijven:'' Dank, maar ik kom niet op beurzen in Frankrijk of Belgie, weet iemand een site waar wellicht deze velgen op kunnen staan ? met dank en vriendelijke groet, Benz. ''
Posted By: De_Baron_001

Re: 23 Inch wielen - 18/05/10 17:06

L.S.
Na overleg met Mevr. Lydia de Boorder van de redactie Bromfiets zijn een aantal reacties van deze topic aangepast.
Het verzoek van Benz is ingewilligd en hij is als gebruiker verwijderd.

18 inch velgen
De originele velgen met vlakke bovenkant zijn nagenoeg onvindbaar, maar hij die zoekt die vindt. Veel beurzen bezoeken en veel contacten kunnen die kans vergroten.
De 18 inch velgen met rug van o.a. het merk Radaelli zijn gewoon via de reguliere handel te bestellen(via de vakhandel).
Vaak leverbaar met een verschillend gatenpatroon en breedte.
Groet,
Henk
Posted By: donnie

Re: 23 Inch wielen - 19/05/10 05:53

Zijn we mooi van Benz af, zulke figuren kunnen we missen als kiespijn.
Mazzel Peter
Posted By: GROENEKAN

Re: 23 Inch wielen - 19/05/10 09:31

Mooi dat de site gezuiverd is en het plezierige karakter is gewaarborgd.

Gr. Joop
Posted By: MobyJoost

Re: 23 Inch wielen - 19/05/10 17:22

Ook van mij is een reactie verwijderd, waarin ik het woord "k***e" had herhaald, uit een reactie van Benz. Het is allen jammer, dat deze persoon niet in staat is, dit forum te gebruiken, zoals zovelen van ons en er wijzer van wordt. Waarom hij(zij) zich zo te kort gedaan voeld, is mij een raadsel. Laten we hem(haar) niet na trappen en gewoon verder gaan met dit uiterst handige forum. Groet, Joost.
Posted By: fleedwood01

Re: 23 Inch wielen *DELETED* - 26/05/10 19:06

Volgens mij staat er een setje van deze velgen op marktplaats Bij een adverteerder uit Marum. Het kan ook 17 inch zijn is niet goed te zien op de foto

Gr Gerben
© 2024 Bromfiets forum