Bromfiets Website

Bromfietsbeurs Gierle

Posted By: De_Baron_001

Bromfietsbeurs Gierle - 15/10/10 09:37

L.S.
Komend weekeinde is er een bromfietsbeurs in Gierle (B).
Gierle ligt tussen Turnhout en Antwerpen.
Ik ben daar al vaker geweest en meestal vind je er wel iets leuks.
Een keer heb ik er zelfs met een stand gestaan en een dikke 2 Euro omgezet. Dat was tevens de laatste keer.
Voor mij is Gierle een beurs om te zoeken en niet om te verkopen.
Misschien tot ziens en als ik iets voor een andere bezoeker moet meenemen hoor ik het wel.
Groet,
Henk

Zaterdag 16 en zondag 17 oktober

23e Oldtimer WWR motorbeurs ? Gierle (Belgi?)
Open: 09.30 - 17.00 uur. Parochiezaal Sint Jan, Denefstraat 19, 2275 Gierle.(B) Info en deelname: 0032/(0)14.63.39.77 of zjee@skynet.be


Posted By: Mr.Mich

Re: Bromfietsbeurs Gierle - 15/10/10 14:12

Beste Henk

Ik ga er niet geraken morgen...Ik heb je ook een pm gestuurd.

Grtz Mich
Posted By: PimMertens

Re: Bromfietsbeurs Gierle - 15/10/10 15:16

Ik ga erheen natuurlijk! Kasterlee is zowat naast Gierle
Posted By: bug59

Re: Bromfietsbeurs Gierle - 17/10/10 12:52

ben net geweest

kleine gezellige beurs,helaas niets gevonden

gtz
Posted By: De_Baron_001

Re: Bromfietsbeurs Gierle - 17/10/10 20:18

Orgineel bericht geplaatst door: De_Baron_001
L.S.
Een keer heb ik er zelfs met een stand gestaan en een dikke 2 Euro omgezet. Dat was tevens de laatste keer.


Foutje, want ik heb nooit in Gierle gestaan met een stand wel in Ranst, dat in de buurt van Antwerpen ligt.
Gezellig is het wel in Gierle en voor mobylette-liefhebbers was er toch wel wat te vinden, want Dirk stond er met zijn mobylette-spullen. Komplete koplampen, carburateurs, uitlaatringen, afdichtingsringen voor de krukas en een heleboel meer.

Vijftiger jaren spul voor een AV3 of AV33 lag er weinig bij, dat wordt toch steeds schaarser. Je zult dus beurzen in Frankrijk moeten bezoeken en regelmatig http://www.eBay.fr moeten raadplegen.
Groet,
Henk
Posted By: Thibaut

Re: Bromfietsbeurs Gierle - 18/10/10 11:38

Ik ben er zaterdag ook geweest, er was inderdaad wel heel wat te vinden op het gebied van Mobylette.
Zelf heb ik er 2 zuigers gekocht voor andere brommers maar veel meer vond ik er niet.

Al bij al wel een gezellige beurs, blij dat ik gegaan ben al was het maar voor de sfeer.
Heel even heb ik nog getwijfeld om zondag zelf een stand te komen zetten maar ik had spijtig genoeg andere verplichtingen. En van 8 tot 17u op de beurs staan sprak me ook niet zo aan.

Mischien volgende keer.

Mvg
© 2024 Bromfiets forum