Bromfiets Website

Leuke AV85 te koop

Posted By: De_Baron_001

Leuke AV85 te koop - 22/11/10 21:03

L.S.
Een zwaar onderschatte brommer de AV85.
Zeer sterke lak, goed chroomwerk en een uitontwikkeld model.
Hieronder een leuke voor weinig geld:

http://www.speurders.nl/overzicht/motore...=mobylette+AV85

Groet,
Henk
Posted By: PimMertens

Re: Leuke AV85 te koop - 23/11/10 15:50

Spijtig dat ie met kenteken is..
Posted By: GROENEKAN

Re: Leuke AV85 te koop - 23/11/10 15:57

Had je dan snorkenteken gewild ? GR. Joop
Posted By: PimMertens

Re: Leuke AV85 te koop - 23/11/10 19:00

ALs hij geen kenteken heeft is hij meestal ook goedkoper h? Voor de Belgen onder ons
Posted By: carl

Re: Leuke AV85 te koop - 23/11/10 20:41

Orgineel bericht geplaatst door: PimMertens
ALs hij geen kenteken heeft is hij meestal ook goedkoper h? Voor de Belgen onder ons


Wat hebben jullie toch geluk he',wij zitten altijd te aazen op mobylette c/q andere oldtimer brommers inclussief kenteken anders komt er bij ons Nederlanders plus/minus 150,00 euro bij voor een kenteken.

groeten Carl
Posted By: De_Baron_001

Re: Leuke AV85 te koop - 23/11/10 23:40

L.S.
Dat betekent dat die brommer eigenlijk maar 200 Euro hoeft op te brengen. Het kenteken is 150 Euro waard.
Een koopje en ideaal voor iemand die een betrouwbare brommer zoekt om er veel kilometers mee te maken in Nederland.
Groet,
Henk
Posted By: MobyJoost

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 00:58

Maar ja, de advertentie is al foetsie. Een andere hond is heen met het been. Wie zou het zijn? Groet, Joost.
Posted By: GROENEKAN

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 06:03



In ieder geval iemand die even snel geschakeld heeft. Gr. Joop
Posted By: chrisje

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 08:38

Hoihoi,

Hmm, een mooi dingetje, inderdaad jammer dat de advertentie al verdwenen is maar aan de andere kant ook begrijpelijk.

PS: Ik beleef veel plezier (no pun intended) aan bezitters van het modernere brommerspul wat ik tegenwoordig vaak langs de weg zie staan al verwoed trappend op de kickstart als ik voorbij kom pruttelen. Er is toch wat voor te zeggen om degelijk oud spul te rijden nietwaar?

Groet,
Christiaan
Posted By: Mr.Mich

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 12:41

Nice christiaan=)
Heb zo ooit ook eens iemand op mijn school gehad.
Had zo een moderne cross motor met van die race banden op.
Altijd een show ventje geweest en toen stond hij daar, op de kickstart te stampen maar hij wou niet starten...
Uiteindelijk is hij zich te voet achter de hoek van de straat gaan zetten omdat het te belachelijk werd
Probeer dan je lach maar eens in te houden=D

Grtz Mich
Posted By: Franky

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 14:23

Orgineel bericht geplaatst door: chrisje

PS: Ik beleef veel plezier (no pun intended) aan bezitters van het modernere brommerspul wat ik tegenwoordig vaak langs de weg zie staan al verwoed trappend op de kickstart als ik voorbij kom pruttelen. Er is toch wat voor te zeggen om degelijk oud spul te rijden nietwaar?


Alles in deze wereld heeft een logische rede.

De meeste mensen, die je verwoed ziet trappen op een kickstart, bezitten een bromfiets die nodig wat onderhoud moet hebben. En met onderhoud bedoel ik ook afstellen. Dit was vroeger niet anders. En ook nu verbaas ik me wel eens tijdens mobylette ritten hoeveel moeite men moet doen om hem aan te krijgen...

Een ander puntje waarom je tegenwoordig mensen verwoed ziet trappen is omdat de huidige scooter een automatische benzinekraan heeft die alleen maar open staat als je motorblok draait! Als je je scooter een tijdje niet gebruikt is een deel van de benzine in de carb ondertussen wel verdwenen. Dan sta je je dus wezenloos te trappen om benzine in je carb te krijgen! Ineens wordt een elektrische start belangrijk. Want anders kan het echt lang duren. En wat moet je hier van zeggen? Stom ontworpen? Eigenlijk wel.
Posted By: Franky

Re: Leuke AV85 te koop - 24/11/10 14:23

Dubbel post
© 2024 Bromfiets forum