Bromfiets Website

Peugeot BB1-CH

Posted By: Anoniem

Peugeot BB1-CH - 07/10/02 13:33

Ik heb een Peugeot brommer van het type BB1-CH.
Ik kan hier echter niets over vinden, ik vind alleen maar brommers met de tank aan de voorkant maar de mijne heeft hem onder het zadel.
Verder heeft hij 19" wielen en een velgrem voor en op de kapjes staat alleen BB(zonder 1 dus).
Ik denk dat hij ongeveer van 1965 is maar ik zgraag wat meer info over dit model, wie kan me helpen ??

P.S. reacties graag per e-mail naar bral@robbynitroz.nl
Posted By: mr.PEUGEOT

Re: Peugeot BB1-CH - 02/06/04 09:47

hey ik heb een peugeot 1v (dat staat op mijn blok)

maar ik heb helaas geen info voor jou maar heb jij misschien info voor mij ??

want ben hem nu aan het opknappen maar zo graag wat meer info willen.

groetjes Daniel
Posted By: IFRIS

Re: Peugeot BB1-CH - 19/09/04 17:21

Ik heb vandaag een peugeot bb 1c gekocht en heb ook nog geen idee uit welk jaar deze brommer stamt en verder hoe of wat, als iemand meer info hierover heeft hoor ik het graag.

Groetjes

Sebas
Posted By: Tijn

Re: Peugeot BB1-CH - 28/09/04 19:16

Ik heb hier een enceclopedy van "Bromfiets" (waar ook deze site van is) maar er staat niets in over de bbt of bb. Voorzover ik op de plaatjes kan zien is de ct (bouwjaar 1966 en later) de enige brommer die de tank onder het zadel heeft zitten. Aangezien er alleen brommers in dit boek staan die hier in nederland zijn verkocht, kan het dus goed mogelijk zijn dat je een buitenlandse brommer hebt. (Zonder trappers: waarschijnlijk duits of frans, en met trappers waarschijnlijk belgies.) Ook kan het goed zijn dat mijn boek niet alle modellen bevat.
Posted By: Guido Molthoff

Re: Peugeot BB1-CH - 03/12/04 11:04

Bij mijn peugeot BB RS staat het type en bouwjaar op het type plaatje op het bolhoofd. Verder kun je op de site http://www.mopedarmy.com een heel stel foto's bekijken van peugeot's met bouwjaar en type erbij.

Groet,
Posted By: Tijn

Re: Peugeot BB1-CH - 12/02/05 16:38

Op moped army staat nou niet geweldig veel op...
Of het moet zo zijn dat er alleen brommers op staan van engelsen die hier en daar zon ding meegenomen hebben... Ze kennen zelfs Royal Nord niet eens... of Fantic...
Posted By: Steven

Re: Peugeot BB1-CH - 06/09/05 06:37

Quote:
Origineel bericht door Bral?:
Ik heb een Peugeot brommer van het type BB1-CH.
Ik kan hier echter niets over vinden, ik vind alleen maar brommers met de tank aan de voorkant maar de mijne heeft hem onder het zadel.
Verder heeft hij 19" wielen en een velgrem voor en op de kapjes staat alleen BB(zonder 1 dus).
Ik denk dat hij ongeveer van 1965 is maar ik zgraag wat meer info over dit model, wie kan me helpen ??

P.S. reacties graag per e-mail naar bral@robbynitroz.nl


voor info over oude peugeots kun je eens mijn website bekijken. Ik probeer hier handleidingen van oude peugeots te verzamelen en te publiceren.
Mijn space
© 2024 Bromfiets forum