Franky, dit is een heel ander systeem van stationair afstellen, dan op jou G?rtner. Bij dit systeem, wordt de gas-schuif vanuit de bodem onder de gas-schuif, omhoog gedrukt door een pennetje en niet door een schroef, die vanaf de zijkant binnenkomt, zoals bij nieuwere G?rtners. Deze lekkages, zijn waarschijnlijk de reden, dat er is gekozen voor dat nieuwere systeem, dat ook z'n nadelen heeft. Nl, als je vrolijk de stelschroef in en uitdraait, zonder de gaschuif omhoog te trekken, tijdens het verstellen, boor je eigenlijk een grote deuk in je gas-schuif.Niet bevorderlijk voor de gasmengsel stroom. als, bij het oude systeem, de vlotter te hoog staat in de vlotterkamer, loopt de verstuiver onder de gas-schuif over. Dit surplus aan benzine, loopt dan weg, door het gaatje, waardoor het gas-schuif omhoogdrukkende pennetje steekt. Of je zoekt een kunststof vlotter (daarvan kan je de naald verschuiven en dus het benzine-niveau in de vlotterkamer regelen) of je kijkt of het lekken ophoud, wanneer je je carburateur wat naar beneden draait (dus met de klok mee, als je op je brommer zit ,oftewel naar beneden aan de kant van de vlotterkamer) Volgens de wet van communicerende vaten, daalt dan ook het niveau in de verstuiver. Succes.