Beste mensen,
Ik heb een M50 racing uit 1973. Prachtig ding, moet alleen nog opgeknapt worden. 3 jaar geleden gekocht.
Mijn leven heeft een andere wending genomen. De tijd om een klassieke bromfiets op te knappen is er niet meer, helaas neemt ie wel de ruimte van de schuur in beslag. Ook moeder de vrouw irriteert zich hier aan. Ik heb de machine al voor 60% gedemonteerd.

Wat wil ik?
Ik wil in principe een keer gewoon rijden op mijn klassieker. Lijkt me helemaal tof. Alleen dan moet ie opgeknapt worden.

Het zou geweldig zijn als er iemand is die deze old timer wil opknappen. Helaas beschik ik niet over liggende gelden dus ik kan wel de kosten van het opknappen betalen maar daarnaast ook het loon van een monteur gaat niet lukken. Het moet dus iemand zijn die dit als hobby wil doen.

Uiteindelijk, als het niet lukt iemand te vinden die met mij dit project wil aan gaan, zal ik hem wellicht moeten verkopen.

Ik wil dus eerst af wachten of er iemand is die er plezier in gaat hebben om hem op te knappen. Ik woon in Krimpen aan den IJssel.

Stuur me een PM voor concrete afspraken, een reactie hier kan natuurlijk altijd voor algemene hints hoe dit project af te handelen.

Pit