Tussen zaterdagavond 10 maart 2007 (ongeveer 19:00u) en dinsdagochtend 13 maart 2007 (ongeveer 8.30u) is mijn Kreidler RMCS Super Star uit 1977 gestolen uit de fietsenstalling van de Van Hasseltlaan (H-toren) in Delft. Dit is een stalling waar meerdere bromfietsen en motoren staan en moet met een sleutel geopend worden. De bromfiets stond op slot met 3 sloten. Een beugelslot door het voorwiel om de voorvork, een beugelslot door het achterwiel om de schokdempers en een motorkettingslot door het achterwiel. Aan de hand van een halve schakel van het kettingslot dat ik gevonden heb is op te maken dat de sloten losgeknipt zijn. Doordat de deuren van de stalling vrij langzaam dichtvallen is het goed mogelijk dat de dader met iemand anders mee naar binnen gelopen is. Om de stalling te verlaten is geen sleutel nodig. Waarschijnlijk is de dader een kenner van klassieke bromfietsen, aangezien mijn Kreidler veruit het best afgeloten stond (3 sloten) en toch gestolen is.



De gegevens van de Kreidler zijn:
-Type: K 53/42 NL
-Kenteken DR-351-L
-Framenummer 1193640
-Bouwjaar 1977
-Felgroene Kreidler RMC-S met spaakwielen.
-Chroom voorspatbord, groen achterspatbord.
-Motorzijkappen glanzen zwart (normaal zijn deze matzwart).
-Chromen sierlijst op de motorzijkappen.
-Deukje in de tank linksvoor, waar de voorvork de tank geraakt heeft.
-Het bovenste deel van de voorvorkpoten (tussen de onderste en bovenste balhoofdplaten) is licht verroest.
-Lakschade Aan het frame door montage motorzijkappen.
-Bagagerekje.
-Merk banden: Swallow Roadstar Power Tread, maat 2 3/4 - 17, met witte letters op de zijwangen.
-Nieuwe achterschokdempers.
-Nieuwe Magura handvatten.
-Cross stuur.
-16 cm trommelremmen.
-Het linker pedaal is verchroomd. Het rechter pedaal is matzwart.
-Geen knipperlichten, wel de schakelaars ervoor op het stuur.
-De accubakjes aan de zijkant zijn leeg.

Mocht iemand deze brommer tegenkomen of in de handel aangeboden zien worden, hoor ik er graag van.

Mvg,
Jorg