0 registered members (),
20
guests, and 2
spiders. |
Sleutel:
Admin,
Globale Moderator,
Mod
|
|
|
Re: Membraamkleppen AV7
[Re: Mr.Mich]
16/06/10 20:45
16/06/10 20:45
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Ik zie dat de link niet meer werkt, maar ik ben 95% procent zeker dat het eentje was op de cillinder zelf omdat het een cillinder voor een AV7 is.
Groetjes
|
|
|
17/06/10 10:21
17/06/10 10:21
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
@ Mr.Mich: Volgens mij is de 39 mm de gewone 50cc, en de 45 mm is de 60 cc of misschien wel 70cc-versie geloof ik, Mobyjoost zal me wel corrigeren. Als je de 45mm neemt, zal je Gurtner standaard niet echt meer voldoen. Dan zou ik een Dell'orto SHA 15/15 kopen als ik jou was, natuurlijk dan ook een nieuw spruitstuk. Wat je dan natuurlijk wel krijgt is hogere toerentallen, en of dat goed is voor je krukas betwijfel ik, aangezien ik heb gehoord dat 11000 toeren veel is voor de standaard krukas.
Je kan ook de 45mm kopen, de rest standaard houden (natuurlijk wel anders afstellen), maar dan haal je er volgens mij niet veel vermogen meer uit. Dat zou toch logisch zijn, denk ik. Waarschijnlijk verbetert/vult iemand mij straks aan.
Groetjes!
|
|
|
17/06/10 12:50
17/06/10 12:50
|
MobyJoost
Superlid
|
Superlid

Rotterdam
|
De hele site van Motorkitstore is weg. Die 45mm cylinder is ongeveer 60cc (iets meer, dacht ik).Je kan je oude carb gebruiken, maar je zal wel een grotere sproeier moeten monteren. Zet je er een dell'orto op,zal je ook moeten spelen met sproeiers. Die zijn gelukkig wat makkelijker te krijge, dan de G?rtner sproeiers. Grote kans,dat je uitlaat ook vervangen moet worden, maar dat moet ook, als je een standaard cylinder gaat opvoeren.Het opvoeren van een Mobylette is niet zo eenvoudig als het opvoeren van een moderne scooter. Voor veel scooters kan je complete sets kopen, waarvan de onderdelen goed op elkaar afgestemd zijn. Bij je Moby moet je sprokkelen en experimenteren. Met alle mogelijk gevolgen van dien. Te lang rijden met een te kleine sproeier zorgt voor overmatige slijtage en in het ergste geval een vastloper. Da's toch zonde van je nieuwe cylinder. als je een aftermarket cylinder voor een Moby koopt, kan je ervan uitgaan, dat een gewone 50cc uitvoering (39mm) wat meer pit heeft, dan een standaard Hollandse cylinder. die werden erg geknepen. Cylinders voor de Franse markt hebben grotere poorten. Al met al is het geen gespreid bedje, Mar wel leuk, als je succes hebt. Groet, Joost.
|
|
|
[Re: MobyJoost]
19/06/10 09:24
19/06/10 09:24
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Anoniem
Ongeregistreerd
|
Ziet er zeker niet slecht uit. En de achterbrug en het frame? Kunnen die hoge snelheden wel houden, wan die achterbrug ziet er echt zwak uit bij mij.
|
|
|
|
Forums39
Onderwerpen2,774
Berichten9,598
Members3,493
|
Most Online216 May 2nd, 2020
|
|