Hmm.. die nieuwe uitlaat bocht van mij staat er niet tussen. Wordt nog even verder zoeken van welke brom die nou wel is.

Overigens, ik had iets raars met part 217|2 (beugel om de ovale demper heen). Deze past eigenlijk niet om mijn nieuwe demper heen. Die is net iets groter. Vreemd dat er zoveel verschillende uitlaten zijn.

Ik heb nu afstandsbussen gemaakt zodat ik de oude beugels nog kan gebruiken. Alleen er is iets niet goed met die bussen. Rammelt nogal. Zal waarschijnlijk iets grotere afstandsbussen moet maken zodat ik de schroeven echt goed strak kan draaien zonder de beugels te slopen :-) Maar dat komt wel weer goed.

Ik was alleen wel enigzins ontregelt door een te grote demper en een verkeerde uitlaat bocht. Je moet dezer dagen echt verdomt goed op letten wat je koopt want anders koop je verkeerd spul. Zelfs mensen die veel verstand hebben van mobylet verkopen je soms combinaties die absoluut niet kunnen. Dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomen is. Maarja, alles is op te lossen :-)


Vonkentrekker