Beste Smidje,

Ik denk dat het zo langzamerhand tijd wordt dat ik er naar ga kijken. Hoewel ik er geen gewoonte van wil gaan maken om ieders brommer te onderhouden, wil in speciale (lastige) gevallen wel even kijken. Ik heb vaak te maken gehad met onmogelijke gevallen, die achteraf heel verklaarbaar waren.
Het probleem is dat er verschrikkelijk veel mis kan zijn: een haperende gloednieuwe bougie, slechte bougiekap, een zeurende ontsteking, slechte isolatie van de kabels, carburatieprobleem, lekkende kleplichter, lekkende koppakking, verstopte uitlaat, slechte benzinetoevoer. Soms een combinatie van factoren, die je alleen vindt als je gestructureerd alles nagaat. De meeste verzamelaars beginnen meestal met lukraak alles te vervangen.
ik begin met de boel eens uitgebreid door te meten.

Neem maar contact met mij op voor een afspraak. Je woont dichtbij dat kan dus geen probleem zijn. IK ben toch wel benieuwd wat de oorzaak is. We houden de lezers van het forum op de hoogte van de ontwikkelingen.
Groet,
Henk

Last edited by De_Baron_001; 21/06/07 20:51.