Ha Mobyjoost
Ja, alles was zo schoon. Alleen tijdens het testritje lag er een lading modder op de weg. En toen was het blokje ineens niet meer zo schoon.
Het frame heb ik eigenlijk al 3/4 jaar niet schoongemaakt dus dat mag ook wel eens. De velgen zijn harstikke goor! Als je die dingen invet blijft ook alles eraan hangen.

Er zit nu sproeier 230 in. De cilinder is inderdaad nieuw. Het karakter is zeker veranderd. mijn vorige blok slurpte 1:40. Toch reed ik toen met dezelfde sproeier als het blok waar ik 1:60 mee reed......
Een te grote sproeier zal ook leiden tot een zwarte bougi neem ik aan? Of zijn dit soort verschillen zo klein dat je dat niet meer ziet op de bougi.
Ik zal in ieder geval de bougi kleur een keer bekijken. Ik moet eerst wat meer kilometers rijden vrees ik.
Quote:
Als je volgas rijdt en de boel zo stottert, als je dan gas terug neemt en wat afremt en vervolgens weer volgas geeft, trekt ze dan weer lekker door tot ze weer gaat stotteren?

Dit doet hij inderdaad. Waar zou ik eventueel deze sproeiertjes nog kunnen krijgen? Enig id?

Ik zal eens kijken naar dat vliegwiel. De bougi moet er toch een keer uit

De teller is allemaal nog orgineel. De teller is niet echt een probleem ofzo. Het scheelt hoogstens 3 km/h volgens mij. Geef ik niks om.

Last edited by Franky; 05/07/07 17:35.

Vonkentrekker