Hallo,
Gisteren zat ik lekker de hele middag op mijn FOM door de buurt te snorren en kwam over zeer leuke boeren klinker- en zandweggetjes. Hierbij ontstond het volgende idee.

Een ruim 80 kilometer lange toertocht met een klein groepje van 3 tot 8 Mobylette snorfietsen/bromfietsen. Met een gematigd tempo van 30 km/u ben je dus de hele middag op pad over diverse kleine weggetjes. Naast asfaltwegen veel klinkerweggetjes en ook zandwegen met fietspad (rond blauw bord) er naast (de bromfietsen moeten dan formeel op de zandweg). 2 kilometer is zandweg zonder fietspad, maar ik ga de rit zelf met een ongeveerde FOM snorfiets rijden. We stoppen elk uur voor koffie e.d. De rit kan met zowel snor- als bromfiets worden gereden.
De rit voert ongeveer langs Nijkerk, Garderen, Uddel, Hoog Soeren, Kootwijk, Barneveld.
Ik ben mooi weer rijder, dus bij regen gaat het niet door.

Planning (flexibel):
Zondag 27 Juni of 4 juli of 18 juli of 1 augustus.
Vertrek vanaf parkeerterrein " De Goudreinet " A1 aflag Barneveld. Er is daar ruime en gratis parkeergelegenheid.
Verzamelen 12:00 uur in restaurant "De Goudreinet" voor brunch-lunch-koffie naar gelang je bioritme.
Vertrek 12:45 uur, aankomst tussen 17:00 en 18:00 uur

Ik kan hem evt ook inkorten tot 60 Km via Nijkerk, Garderen, Voorthuizen en Barneveld.

Ik hoor het wel of iemand dit leuk lijkt.

[edit] Op basis van de eerste feedback even de datum wat flexibeler gemaakt en wacht op wat meer kommentaar.

Groeten,
Hans

Last edited by Fiets O Matic; 14/06/10 20:39.