Zo, dat was gisteren een zeer gezellige dag! Ik heb er van genoten met volle teugen! Ook leuk gepraat over van alles en nog wat technische problemen/zaken. Dat vind ik toch wel mooi aan dit clubje. Er zit een hoop kennis en intelligentie

En de route, tja. Ik kende hem volgens mij al Maar ik rij hem bijna nooit met de mobylette. En daarom was het eigenlijk nog steeds super leuk. Lekker stampen in een zeer laag toerental terwijl je de zwaarste hellingen bedwingt

Volgende keer misschien toch een groter achtertandiel monteren. Op die foto van Henk kan je toch wel een beetje zien dat ik volledig buiten adem was toen ik boven op die berg was aangekomen

Volgend jaar weer? Alleen waarheen? Ik ben nu wel door mijn mooiste route heen. Misschien van Arnhem richting Apeldoorn rijden? Of een keertje omgeving Wageningen (over de dijk rijden, Grebbenberg en Wageningseberg aan doen en met het pontje over de Rijn?) Het zal helaas nooit meer zo mooi en afwisselend zijn als de rit die we gisteren hebben gereden.....

Tot de volgende rit!

Frank

Edit:
Ik had helaas dit keer zelf niet de beschikking over een camera. Toch zou ik het wel leuk vinden als ik wat foto's zou kunnen krijgen van de mensen die wel foto's hebben gemaakt. Mijn mail adres is te vinden in mijn profiel. Als jullie daar wat foto's, in het liefst originele kwaliteit, heen zouden willen sturen, dan zou dat erg leuk zijn. Bij voorbaat dank!

Last edited by Franky; 19/07/10 08:21.

Vonkentrekker