Orgineel bericht geplaatst door: Franky

Volgend jaar weer? Alleen waarheen? Ik ben nu wel door mijn mooiste route heen. Misschien van Arnhem richting Apeldoorn rijden? Of een keertje omgeving Wageningen (over de dijk rijden, Grebbenberg en Wageningseberg aan doen en met het pontje over de Rijn?) Het zal helaas nooit meer zo mooi en afwisselend zijn als de rit die we gisteren hebben gereden.....


Beste Franky,
Je kunt de beste stukken handhaven en weer een nieuwe lus toevoegen. Mogelijkheden en afwisseling genoeg daar in de omgeving van Arnhem. Voor mij voelde dat soms een beetje buitenland aan. Ook dat stuk door die volksbuurt was wel grappig met die donkere man die enthousiast stond te zwaaien. Misschien kwam die wel uit Mali, waar ook nog mobylettes rijden.
Sommige zaken vervelen dus nooit zoals omgeving Posbank. Je kunt trouwens de Posbank ook eens van de andere kant oprijden.
Ik zie ons de komende jaren nog wel eens terugkomen. De startplek met het grote parkeerterrein en de faciliteiten van het Golden Tulip hotel vind ik ook een sterk punt.
Groet,
Henk